Η σκέψη σας καθορίζει το πώς αισθάνεστε και το πώς ανταποκρίνεστε στις προκλήσεις. Η μέτρηση της νοοτροπίας του πελάτη θα σας δώσει μια πλήρη εικόνα της νοοτροπίας του ως προς το πώς αντιμετωπίζει ένα πρόβλημα.
Μόλις έχετε αυτή την επισκόπηση, εσείς και ο πελάτης σας μπορείτε εύκολα να καταλάβετε τι είναι αυτό στη νοοτροπία του που τον κρατάει στην προβληματική κατάσταση. Ένας συνδυασμός αξιών και στοιχείων του στυλ σκέψης.
Αφού καταλάβετε ποια στοιχεία του στυλ σκέψης προκαλούν το πρόβλημα, εσείς και ο πελάτης σας έχετε μια σαφή κατεύθυνση όσον αφορά την αλλαγή. Αλλάξτε μόνο ό,τι είναι απαραίτητο για την επίτευξη των στόχων.