Διαμορφώστε τα προφίλ των ανθρώπων που αναζητάτε. Ή μιλήστε με τον πελάτη σας για το είδος των ανθρώπων που επιθυμεί να προσλάβει. Χρησιμοποιήστε αυτά τα προφίλ προκειμένου να διαμορφώσετε ένα σημείο αναφοράς για την επιθυμητή νοοτροπία του μελλοντικού σας συνεργάτη.
Με βάση το σημείο αναφοράς, συντάξτε διαφημίσεις που αντικατοπτρίζουν ακριβώς την επιθυμητή νοοτροπία των ανθρώπων που θέλετε να προσλάβετε. Παράλληλα, αυτό φαίνεται και είναι ελκυστικό για τους ανθρώπους που θέλετε. Οι άνθρωποι στους οποίους αρέσει η συγκεκριμένη διαφήμιση θα είναι εκείνοι που μάλλον θα έχουν τη νοοτροπία που προσδοκάτε.
Μόλις οι υποψήφιοι επικοινωνήσουν μαζί σας, θα έχετε ένα ακριβές και πραγματικό πρότυπο για να τους συγκρίνετε: το σημείο αναφοράς. Μπορείτε να δείτε γρήγορα σε ποιο βαθμό ταιριάζουν και ακόμη και τι είδους εκπαίδευση θα χρειαστούν.